3år

Gomorgon sötisar!

Jag hoppas ni sovit bra o länge! Jag och morsan är redan vakna, vi sov inte alls bra i natt. Som vanligt så när den ena av oss blir sjuk blir den andre det också, vi sitter ju ihop ganska ofta o mycket så vi känner väl av sånt där :) JAG säger att mamma har smittat mig, mamma skyller på mig, jag tycker de är riktigt taskig, jag är såååå liten och kan inte rå för att jag är sjuk, jag behöver kärlek o omtanke inte massa anklagelser.. som ni vet så har vi killar det jäkligt svårt när vi blir förkylda, så idag vill jag att alla tänker på mig, hur synd det är om lilla mig, så här sjuk har jag nog aldrig varit...*host* *snörvel*

Jo så inatt har vi bara legat o vänt och vridit på oss, hostat o snörvlat. Vi bara väntade på att pappa skulle vakna och vara åksjuk o illamående av allt guppande vi orsakade när jag o mammi försökte vända oss lugnt o fint.. ändå så guppade hela sängen... hihi


Inte undra på att vi smittar varann när mamma ska pussas hela tiden..


Nu har pappa åkt iväg till jobbet så nu kan jag skriva här utan att han ser i förväg. Idag firar nämligen mammi o pappi 3år tillsammans. Då när pappa slutar idag ska mamma åka och hämta honom och bjuda han på restaurang, jag får stanna hemma hos mormor o morfar. Men det är bra för jag ska snacka lite med tanten ang mina bullar som de åt upp.. Mamma säger att jag inte får skälla på dom för det var mamma som gav de bullar, men jag tycker mormor o morfar borde förstått att jag ville ha bullar också *morrr*

Jag vill skicka en hälsning till mamma o pappa och säga att jag är världens lyckligaste bäbis! Mamma vill hälsa till pappa också.. vänta så ska jag låta tanten få skriva en rad bara..:

Stefan, du fyller mitt liv med kärlek och glädje! Efter 3år så får jag fortfarande fjärillar i magen när jag ser dig, du får mig att skratta hysteriskt mycket, du får mig att längta efter dig så sjukt mycket när du inte är här. Du har gett mig det finaste  i världen - sebbe. Jag älskar dig så jävla mycket!! puss min älskling



Blääääää massa kärlek o tjejbaciller.. nu är de slut på gästskrivandet för mammas del, de här är ju en cool blogg, inte massa tuttinutt o grejjer.. stackars pappa, får han stå ut med sånt här? Ska aldrig skaffa tjej..

Vi ska till BVC idag som sagt, ska få en spruta o väga mig. Jag hör av mig efter det, nu ska vi äta frukost o hosta i kapp.. puss alla mina fina och grattis grattis till mina uberfina föräldrar :)

Kommentarer
Postat av: Robert

Det är grymt sebbe, måste lära dig lite mer "datorspråk", förkortningar oc hgrejer, vänta bara tills du blir stor pojke, ska lära dig allt jag kan :)

2010-01-21 @ 10:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0