boll som boll

Den här bilden tog mamma igår när vi varit ute en sväng, nu undrar jag bara.. ser ni var jag är? Den runda till vänster el den runda till höger hehe


Var är Sebastian?

Idag har vi som sagt firat mammas mormor, hon fyllde 73 kom vi fram till. Vi fick massviss med kakor och tårta, men bäst av allt var att familjen johansson/östervall var på plats.. dvs.. min kompis leffe! Han hade fullt upp med att passa vovven så jag fick hänga lite med moster Rosita istället, men de gick ju bra det me! Sandra och Tobbe var där också och busade med mig, mammas kusin Sandra fyller 24 år på fredag, då ska vi fira henne också! Efter fikat åkte vi till enkp för att hämta upp farbror peter, vi ska äta lite go lördagsmiddag hemma hos oss, de blev helstekt fläskfilé, potatiskklyftor, bea och vitlöksbröd. Mamma o jag har legat i sängen nu ett tag, jag har ätit och mamma har försökt sova för att kurera sin förkylning.. tror inte de går så bra, hon har fått en vansinnig hosta nu och är så hes att man inte hör vad hon säger.. SKÖNT!! :)

Vi hittade en bild hemma hos mormor sen mamma var liten, den är lite suddig men är jag inte liiiiiiite lik mamma? Alla vi mött säger att jag o pappa är jättelika varann, men kolla på bilden, har jag nått drag ifrån mamma?

nähä... bilden fungerade inte... jag ska kolla på det så åtk men ni kan ju kolla så länge på den här, kolla vad mamma gör med mig, hur schysst är inte hon?!?! Förstår ni vad jag får stå ut med om dagarna??





hahahaha nä jag skojade bara med er!!! Den här bilden har vi hittat på nätet, de är varken jag el mamma el nån jag känner!!! OBS! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0