Leksakstoppen

Ý7666666666667-.}}}GFAWS3- MNM,KMJ KJB JMN  UUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

En hälsning ifrån mig till er sötnosar.. Som du ser är jag inte den bästa på att stava, men jag försökte ändå, o det är väl de som räknas? För er som inte riktigt ser vad  jag skrev, sa jag:

"Gomorgon sötnosar! Nu ska jag gå o äta, hoppas du mår bra! puss"

Tur att jag har mamma här som kan hjälpa mig o stava så du kan läsa mina tankar :) usch pappa ringde nyss o sa att idag blir han jättesen, dels var de sjukt mycket gods plus väglaget var inte så bra.. tänker på pappa och hoppas han kör försiktigt och att han inte jobbar för hårt!

Jag kan tänka mig att du är väldigt nyfiken på vad mina favoritleksaker är, så här har vi knåpat ihop en lista, de finns ju visa gamla tanter som följer denna blogg och ni kanske läser lite dåligt så vi har tagit bilder också! Så att alla kan förstå, unga som gamla :)


På 5 plats:
En larv som kan rulla, blinka och sjunga när man trycker på knapparna.



4:
Klockor/bjällror som mamma satt på ett snöre...



3:
Po ifrån Teletubbies. Den har en tyngd i botten så den ställer sig jämt upp.
Jag fick alla 4 telebubbisar men denna är roligast!



2:
Nyckelpiga med kulor i magen.
När man trycker ner nyckelpigan hoppar den upp igen o kulorna skramlar...


1: ALVIN!
Alvingubbe ifrån mcdonalds, när man trycker på vita knappen på gittarren, spelar den värsta riffet!
(nu har vi även 2 andra "alvins" som kan ligga på första plats, men den här röda är ändå roligast!



Japp där har ni, är ni avundsjuka på att ni inte har så här roliga leksaker? :) Nått som kommer ganska högt upp på listan är stekspade, visp, slev av plast som mamma har i köket.. yeah!

Aja nu måte vi dra o äta, mamma sitter här o är kinig för hon inte får äta.. hehe pusspuss

Kommentarer
Postat av: e

Tja Sebbe Bebbe :)



Hmm moster har en liten undran...3 figurer från gyllene måsen...lite ung för att äta där va???

Haha ;)



puss

2010-01-28 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0