Lunch

Så nu har jag och mamma stått o gjort oss lite lunch, detta otroligt goda var vad som serverades.. en stor tillbringare morötter och fresch island dip :)



Nu är pappa på väg hem, om ca 10 minuter ska vi börja klä på oss, vi ska möta pappa för att åka och köpa mat, vi tänkte oss kött, potatis och bröd, lite grönsaker o dricka hehehe

Jo du moster, jag såg din kommentar.. de ligger till så här va: Jag har två übersöta kusiner vars mamma praktiskt taget bor på gyllene måsen, så jag har fått en av alvisarna därifrån.. de andra 2.. ja.. de kan jag inte uttala mig om :P På nått sätt har de liksom bara landat här hemma..

Vi har inte gjort många knop idag heller, vi försökte oss på en promenad men de var inte plogat så vi kom ju knappt fram, fick ploga oss igenom snövallar o modd, vi gick ca 1 timme sen sket i det.. hem o busade istället.. mamma diskade och jag sorterade i kökslådorna...



Vill bara skicka ut en stor kram o puss till moster.. det du gjorde idag är hjältedåd! Du ska vara sååå stolt över dig och jag tycker du är bäst!!! kramkramkram pusspusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0