Mobilbilder

Mamma gick igenom sin mobil igår kväll och hittade massa bilder som var så söta på mig. Jag har nu snott mobilen av henne så jag kan ladda upp de.. varsegoda sötnosar:


Jag käkar upp mammas tomteklubba...
(kommer ni i håg de? de rödaaktiga tomteklubborna som smakade kola typ.. mamma frågar)


Käkar på en tomflaska, skönt för tänderna med de räffliga på toppen av flaskan...





Tjockis :)











Har precis vaknat...






Trött tjockis...


Ute o går i kylan... (vantarna sattes på efter detta kort togs...)


Åh så roligt att bli fotograferad! Varje gång mamma tar kort skrattar jag...


Mormor har klätt ut mig, att tjejer (tanter) alltid ska klä ut allt o alla...


Hata, hata ifk göteborg!! Efter detta kort kräktes jag... hihihi *skoja*

Ja de var de korten som ni får se.. nu ska vi äta lite frukost sen kanske sova igen innan vi åker hem till mammas kusin Sandra o fikar. Efter det ska vi åka och storhandla o sen vara lediga resten av dan! Vi brukar alltid tvätta på söndagar men vi gjorde de igår kväll så vi slipper det idag! ja! Vi hörs lite senare!! pusspuss du fina

Kommentarer
Postat av: kai-paj!

haha diggar det sista kortet ;)

2010-01-31 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0