Shopping

Hallå!

Jag vet en iaf som hittat hit, tack för kommentaren söta moster tiss! Du är så fin! Hoppas moa och hugo mår bättre nu, de får komma ner o hälsa på oss när de blir bättre, då ska de få rittavlor som jag och morsan köpt till dom, gosungarna!

Igår var jag o mamma ute o gick en sväng i väntan på att mormor o morfar skulle komma. Jag var precis på väg att somna som ni ser nedan...



Men så fort mamma tar fram kameran så börjar jag skratta. Hon ser så rolig ut när hon håller på o trixar med kameran.. så här vart resultatet...



Nu har vi ätit, jag fick kyckling med grönsaker, precis som jag misstänkte och det var lika gott som jag kom ihåg. Men till efterätt fick jag äppel o persikablandning. Tummen upp för den! Jag gillar ju all frukt o efterätt, o så även denna :)

Mamma o jag åkte till affären för att köpa mat men slutade med att vi hitta en tröja till mig, en jacka till mamma, ljus, blommor o krukor.. allt på rea! Mamma har såååå lycklig :) Så glad o lycklig att vi glömde köpa gurka så de vart ingen tsatsiki, men vad gör det.. jag fick iaf min mat hehe

Imorgon ska jag till BVC och få min andra dos spruta, vad jag kommer ihåg sen sist så var den första sprutan OK, men den andra spände så jäkligt i benet så jag är lite nervös, jag har tagit ut rädslan på mina leksaker, jag har kastat ALLA leksaker till höger o vänster, upp o ner. Päronen plockar upp och ger mig alla leksaker igen, men jag bara kastar ner, det är ju kul o se när de ligger o kryper på alla fyra och stånkar för att få fram mina leksaker som ligger överallt :)

Nu ska jag se lite på tv, äta gröt, bada o sen sova. Vi hörs i morgon, sköt om er! puss puss finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0