Välkommen sötnosar!

Välkommen till min sida alla mina sötnosar!! Hoppas ni fortsätter följa oss här inne och att ni kommer tycka det är lite lättare att lsäa texterna här inne. Har ju hört att vissa tanter har svårt att läsa texterna på gamla sida pga av färger o storlekar.. hihi

Ska kanske presentera mig om de kommer nya sötisar som läser om mig. Jag heter Sebastian Nilson, pappa kallar mig herrnilson, därav namnet på bloggen. Jag har preci blivit 6månader gammal o jag är vis o envis som få! jag är tuff, cool o söt. Kanske lite väl kaxig ibland men det är bara med glimten i ögat! Ni lär får se hur jag arbetar när ni följer bloggen, men där har ni det grundläggande...


Sebbe 6 månader


Det kommer bli lite lättare här inne att lägga upp bilder och skriver texter, nu kan jag ha fler bilder i följd istället för bara en bild på förra sidan och resten i fotoalbumet. Vad jag förstår nu finns inget fotoalbum här utan jag lägger upp massa bilder här i texten istället. Börjar här med en bild ifrån vardagsrummet. Mamma funderar om man kan ha det så här, är el det löjligt med texten mellan tavlorna? Hjälp henne :)


Känns ordet lycka konstigt att ha mellan tavlorna?
Ordet "lycka" bra el löjligt?


Så fort jag skrivit här el på andra sidan på meddelar jag det på respektive sida så ni hänger me. Men jag tror att jag o mamma kommer skriva här i fortstättningen.. vi får helt enkelt testa o se vilket som känns bäst...

Igår var mormor o morfar här o käkade upp mina bullar :( Mamma hade bjudit in de på fika och bjöd på mina bullar.. schysst.. jag då? Jag fick hålla till goda med kyckling o grönsaker, päron till efterrätt o pärondricka. Jag säg.. de funka! De var supersmarrigt men en bulle el två hade väl inte suttit fel.. På kvällen när mamma o pappa satt o åt mat fick jag gröt. Det var smakportion som vi fått hem i posten, gröt med äpple o banan, det var ganska oki faktiskt, jag åt o åt o mina föräldrar blev glada.. en bra matdag helt enkelt!

Idag är första dagen mamma o jag inte jobbar sen 1½vecka. Vad skönt det är med sovmorgon hihi tyvärr så ligger vi här i soffan istället o snorar o hostar, bläää tror vi blivit smittade av jobbsjukan, de verkar inte bra att jobba, får helt enkelt lägga ner det där och bara gå här hemma o skrota o mysa hela dagarna :)

I em ska vi åka o hämta hem vår älskade pappa, vi saknar han såå mycket när han är o jobbar. Tycker synd om han som ska cykla hem så vi drar på oss kläderna o gasar iväg i gamla volvon för att hämta upp han, på vägen dit ska vi svänga förbi affären för att handla lite till maten. Vi har inte bestämmt oss än men tror de blir tandoorikyckling, pommes o tsatsiki.

Jo just det, grattis till mig själv, idag har jag namnsdag!

Kom ihåg att spar den här länken nu och skriv gärna i kommentarna, håll tummarna för att de här går bra nu för jag ska skicka in de här inlägget nu..

ps, jag skickade in inlägget nu men såg att tyvärr kan jag inte göra större storlek, hoppas ni kan läsa iaf, annars kanske jag kan ha tjock text. Jag har tjock på det här sista så får ni gammeltanter titta vilken ni kan se bäst :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis Sebbe på din namnsdag.

Pussar från Moster!

2010-01-20 @ 12:53:04
Postat av: Ankomoster

hurruduva! Eliten här, det går att fixa storleken på texten, man får gå in på html koderna o fixa ;) Så det kan ju du o mamma sitta o klura ut månaden framöver, HAHAHAH.

Förövrigt, grattis dåva, puss på tjockis kinden!

2010-01-20 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0